viatoll 
PLPL
BIP 

ODDZIAŁY:

GDDKiA Oddział Gdańsk Oddział Olsztyn Oddział Białystok Oddział Warszawa Oddział Lublin Oddział Bydgoszcz Oddział Poznań Oddział Szczecin Oddział Zielona Góra Oddział Łódź Oddział Wrocław Oddział Opole Oddział Katowice Oddział Kraków Oddział Kielce Oddział Rzeszów Oddział Szczecin Oddział Gdańsk Oddział Olsztyn Oddział Białystok Oddział Zielona Góra Oddział Poznań Oddział Bydgoszcz Oddział Warszawa Oddział Wrocław Oddział Łódź Oddział Kielce Oddział Lublin Oddział Opole Oddział Katowice Oddział Kraków Oddział Rzeszów

Oddział w Bydgoszczy
ul. Fordońska 6
85-085 Bydgoszcz

tel. centr. 52 323 45 00
fax 52 323 45 04
NIP 554-22-52-485

e-mail: sekretariat_byd@gddkia.gov.pl

Oddział w Gdańsku
ul. Subisława 5
80-354 Gdańsk

tel. centr. 58 511 24 00
fax 58 511 24 05
NIP 584-24-56-536

e-mail: sekretariat_gdansk@gddkia.gov.pl

Oddział w Białystoku
ul. Zwycięstwa 2
15-703 Białystok

tel. centr. 85 664 58 00
fax 85 651 37 83
NIP 542-27-52-914

e-mail: sekretariat_bialystok@gddkia.gov.pl

Oddział w Katowicach
ul. Myśliwska 5
40-017 Katowice

tel. centr. 32 258 62 81
fax 32 259 87 10
NIP 954-24-02-923

e-mail: kat_sekretariat@gddkia.gov.pl

Oddział w Kielcach
ul. Paderewskiego 43/45
25-950 Kielce

tel. 41 34 03 900, 41 345 74 31
fax 41 366 48 04
NIP 657-03-86-703

e-mail: sekretariat_kielce@gddkia.gov.pl

Oddział w Krakowie
ul. Mogilska 25
31-542 Kraków

tel. centr. 12 417 25 00
fax 12 411 01 18
NIP 675-12-72-475

e-mail: sekretariat_krakow@gddkia.gov.pl

Oddział w Lublinie
ul. Ogrodowa 21
20-075 Lublin

tel. 81 532 70 61
fax 81 743 71 68
NIP 712-24-27-134

e-mail: sekretariat_lublin@gddkia.gov.pl

Oddział w Łodzi
ul. Irysowa 2
91-857 Łódź

tel. centr. 42 233 96 00
fax 42 233 96 08
NIP 725-17-13-273

e-mail: sekretariat_lodz@gddkia.gov.pl

Oddział w Olsztynie
ul. Warszawska 89
10-083 Olsztyn

tel. centr. 89 521 28 00
fax 89 527 23 07
NIP 739-32-79-711

e-mail: sekretariat_olsztyn@gddkia.gov.pl

Oddział w Opolu
ul. Niedziałkowskiego 6
45-085 Opole

tel. centr. 77 401 63 00
fax 77 454 44 68
NIP 754-00-03-773

e-mail: sekretariat_opole@gddkia.gov.pl

Oddział w Poznaniu
ul. Siemiradzkiego 5a
60-763 Poznań

tel. centr. 61 866 88 21
fax 61 864 63 69
NIP 779-21-73-262

e-mail: sekretariat_poznan@gddkia.gov.pl

Oddział w Rzeszowie
ul. Legionów 20
35-959 Rzeszów

tel. centr. 17 853 40 71 do 74
fax 17 853 64 84
NIP 813-11-06-223

e-mail: sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl

Oddział w Szczecinie
Al. Bohaterów Warszawy 33
70-340 Szczecin

tel. centr. 91 432 53 00
fax 91 484 39 97
NIP 852-23-53-687

e-mail: sekretariat_szczecin@gddkia.gov.pl

Oddział w Warszawie
ul. Mińska 25
03-808 Warszawa

tel. centr. 22 209 25 00
fax 22 698 60 45
NIP 113-20-97-244

e-mail: sekretariat_warszawa@gddkia.gov.pl

Oddział w Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 186
53-139 Wrocław

tel. centr. 71 334 73 00
fax 71 367 17 69
NIP 899-24-41-331

e-mail: sekretariat.wroclaw@gddkia.gov.pl

Oddział w Zielonej Górze
ul. Boh. Westerplatte 31
65-950 Zielona Góra

tel. centr. 68 327 10 68
fax 68 325 34 68
NIP 929-01-16-588

e-mail: sekretariat_zga@gddkia.gov.pl

GDDKiA MAPA STANU BUDOWY DRÓG GDDKiA MAPA STANU BUDOWY DRÓG autostrady, drogi ekspresowe i inne drogi krajowe w realizacji ZOBACZ GDDKiA SERWIS DLA KIEROWCÓW GDDKiA SERWIS DLA KIEROWCÓW najważniejsze informacje drogowe dla kierowców ZOBACZ GDDKiA INFORMACJE COVID-19 GDDKiA INFORMACJE COVID-19

Najważniejsze informacje związane z COVID-19

ZOBACZ
GDDKiA SERWIS DLA PODWYKONAWCÓW GDDKiA SERWIS DLA PODWYKONAWCÓW Informacja dla podwykonawców biorąych udział w realizacji inwestycji GDDKiA ZOBACZ GDDKiA MAPA WARUNKÓW DROGOWYCH GDDKiA MAPA WARUNKÓW DROGOWYCH aktualne warunki drogowe w Polsce ZOBACZ

OddziałyGDDKiAZbędne środki trwałe, zbycie zbędnego majątku ruchomego - rok 2020

24-11-2020

I Przetarg publiczny na sprzedaż zużytych składników majątku ruchomego

Ogłoszenie o przetargu publicznym

 

I Przetarg publiczny na sprzedaż zużytych składników majątku ruchomego

 

 

 

  1. Nazwa i siedziba jednostki:

    Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu

    ul. Siemiradzkiego 5a, 60-763 Poznań

  2. Miejsce i termin składania ofert:

    Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu

    ul. Siemiradzkiego 5a, 60-763 Poznań

    Biuro Podawcze

    w terminie do dnia 08.12.2020 r. do godz. 11.00

  3. Miejsce i termin otwarcia ofert oraz przeprowadzenia przetargu:

    Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu

    ul. Siemiradzkiego 5a, 60-763 Poznań

    pokój nr 405

    08.12.2020 r. o godz. 12.00

  4. Przedmiot przetargu można oglądać od poniedziałku do piątku w godzinach
    9:00-14:00 w siedzibie Oddziału GDDKiA w Poznaniu przy ul. Siemiradzkiego 5a, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Sprzedającego.

    Uprawnieni do kontaktów z oferentami:

    Pan Piotr Tomaszewski, tel. (61) 864 63 73

  5. Sprzedaż prowadzona jest zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa.
  6. Wykaz zużytych składników majątku ruchomego przeznaczonych do sprzedaży:

 

Lp.

Nazwa majątku,  rodzaj, cechy identyfikujące

Data nabycia

Ilość

Cena wywoławcza

1

Biurko 3 części

07.11.1995

1

25,00

2

Biurko BB 140

31.10.2002

1

15,00

3

CB Radio President JFK II

08.12.2010

1

70,00

4

CB Radio President JFK II

08.12.2010

1

70,00

5

Ekspres do kawy Saeco

31.12.2004

1

350,00

6

Ekspres do kawy De Longhi

06.01.2010

1

600,00

7

Fax Canon L 140

29.12.2009

1

150,00

8

Klimatyzator Hilux HAM-G3RA

08.08.2012

1

120,00

9

Kontener 3 szufl

21.12.2006

1

25,00

10

Kontener 4 szufladowy

20.10.2011

1

30,00

11

kontener czarny

13.03.1999

1

25,00

12

Kontener KM z szafką

15.12.2009

1

30,00

13

krzesło - Fotel biurowy komfort

28.10.2013

1

20,00

14

krzesło- Fotel biurowy komfort

29.11.2006

1

15,00

15

Krzesło obrotowe

01.07.2014

1

25,00

16

krzesło obrotowe

12.10.2008

1

15,00

17

krzesło obrotowe

12.10.2008

1

15,00

18

Krzesło obrotowe

16.12.2005

1

15,00

19

Krzesło obrotowe

16.12.2005

1

15,00

20

Krzesło obrotowe

15.12.2009

1

15,00

21

Krzesło obrotowe

01.07.2014

1

25,00

22

Krzesło obrotowe

01.07.2014

1

25,00

23

Krzesło obrotowe

01.07.2014

1

25,00

24

Krzesło obrotowe

28.10.2013

1

20,00

25

Krzesło obrotowe

28.10.2013

1

20,00

26

Krzesło obrotowe

28.09.2012

1

15,00

27

Krzesło obrotowe

28.09.2012

1

15,00

28

Krzesło obrotowe

28.10.2013

1

15,00

29

Krzesło obrotowe - Betina

24.12.2015

1

15,00

30

Krzesło obrotowe Bravo

14.09.2012

1

25,00

31

Krzesło obrotowe TEAM

09.11.2017

1

30,00

32

Krzesło obrotowe team

22.12.2016

1

30,00

33

krzesło obrotowe TEAM  2018

03.10.2018

1

15,00

34

krzesło obrotowe TEAM  2018

03.10.2018

1

15,00

35

Krzesło tapicerowane

17.07.2013

1

15,00

36

Lodówka

30.12.2008

1

350,00

37

Lodówka Amica

28.10.2013

1

365,00

38

Miernik

17.12.2013

1

100,00

39

Nawigacja NAVROAD AURO S6

18.03.2016

1

70,00

40

Niszczarka Fellowes S8-99Ci

28.09.2012

1

60,00

41

Niszczarka Fellowes 1524C

30.09.2010

1

60,00

42

Radioodbiornik Eltra

01.07.2013

1

10,00

43

Stolik pod komputer

22.12.1997

1

15,00

44

Szafa drzwi zamykane

31.10.2002

1

35,00

45

Szafa zamykana

31.12.2003

1

40,00

46

Szafa zamykana

31.12.2003

1

40,00

47

szafka biurowa

28.10.2013

1

30,00

48

Szafka z szufladami

27.03.1987

1

25,00

49

Telefon Panasonic

11.08.2011

1

20,00

50

Telefon Panasonic

11.08.2011

1

20,00

51

Czajnik

19.10.2017

1

15,00

52

Czajnik

19.10.2017

1

15,00

53

Czajnik 1,7 l

29.12.2016

1

15,00

54

Czajnik Amica

27.12.2017

1

15,00

55

Czajnik Amica KD3031

19.10.2017

1

15,00

56

Czajnik Amica KF5011

27.12.2017

1

15,00

57

Czajnik Gallet 1,5 l

29.12.2018

1

15,00

58

Kalkulator Citizen SDC-444S

07.09.2018

1

10,00

59

Kalkulator Citizen SDC-888TII

08.06.2018

1

10,00

60

Kalkulator Citizen SDC888XBK

29.12.2018

1

10,00

61

Lampa metalowa

30.09.2019

1

10,00

62

Lampa metalowa

30.09.2019

1

10,00

63

Lampka biała led KANLUX

30.09.2019

1

15,00

64

Lampka biurkowa kreślarska Techno-Lux

30.09.2019

1

15,00

65

Prostownik

16.10.2009

1

30,00

66

Telefon b/p Panasonic KX-TG2511PD

27.07.2017

1

20,00

67

Telefon przewodowy KROTON

30.09.2019

1

25,00

68

Telefon stacjonarny DARTEL

30.09.2019

1

25,00

69

Telefon stacjonarny Panasonic KX-T3250PD

30.09.2019

1

25,00

70

Telefon stacjonarny Panasonic KX-TG 6411PD

30.09.2019

1

25,00

71

Telefon stacjonarny Panasonic KX-TS 500PD

30.09.2019

1

25,00

72

Telefon stacjonarny Panasonic KX-TSC 11 PDW

30.09.2019

1

25,00

73

Telefon stacjonarny przewodowy Slican

30.09.2019

1

25,00

74

Wentylator stojacy STP 40 cm PH biały

   30.09.2019

1

15,00

75

Wentylator stojący

30.09.2019

1

15,00

76

Wentylator stojący 40cm  TH

25.06.2016

1

10,00

77

Wentylator stojący 40cm  TH

25.06.2016

1

10,00

78

Wentylator stojący Severin

30.09.2019

1

15,00

 

 

7. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10%  ceny wywoławczej sprzedawanego składnika rzeczowego majątku ruchomego.

  1. Wadium należy wnieść w pieniądzu na rachunek bankowy Sprzedającego
    nr 57 1130 1088 0001 3088 4690 0002.
  2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Dniem wniesienia wadium będzie dzień uznania konta Sprzedającego, wyłącznie zaksięgowane wadium  będzie uznane za prawidłowo wniesione.
  3. Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane lub zostały odrzucone, zwraca się w terminie 7 dni, odpowiednio od dnia dokonania wyboru lub odrzucenia oferty.
  4. Wadium złożone przez nabywcę zalicza się na poczet ceny.
  5. Wadium nie podlega zwrotowi, w przypadku gdy oferent, który wygrał przetarg uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży.

 

8. Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta.

Oferta powinna zawierać wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej.

Oferta powinna zawierać wypełnione i podpisane oświadczenie Oferenta o zapoznaniu się z przedmiotem sprzedaży, stanowiące załącznik nr 2 do dokumentacji przetargowej.

 

Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami składa się w zaklejonej kopercie w miejscu i terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu. Koperta powinna być opisana:

„Pisemny przetarg publiczny GDDKiA O/Poznań

na sprzedaż zużytych składników majątku ruchomego.

Oferta na zakup …………………………

Nie otwierać przed dniem   08.12.2020 r. godz. 12.00”

 

Koperta powinna być zaopatrzona w nazwę i adres Oferenta.

 

9. Oferent pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

10. Oferent może dokonać zmiany lub wycofania oferty pod warunkiem, że Sprzedający otrzyma pisemne powiadomienie: o wprowadzeniu zmian - opakowane i opisane jak podano w pkt. 8 z dopiskiem „ZMIANA”; lub o wycofaniu oferty, przed terminem określonym w pkt. 2.

 

11. Umowa sprzedaży zostanie zawarta najwcześniej 08.12.2020 r.

 

12. Komisja przetargowa odrzuca ofertę, jeżeli:

1) została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub przez oferenta, który nie wniósł wadium;

2) nie zawiera danych i dokumentów, które zostały określone w pkt. 8 lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą inną wątpliwość, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę;

3) cena podana w ofercie jest niższa od ceny wywoławczej.

O odrzuceniu oferty komisja zawiadamia niezwłocznie oferenta.

 

13. Złożenie jednej ważnej oferty wystarcza do przeprowadzenia przetargu.

 

14. W przypadku, w którym kilku oferentów zaoferuje tę samą cenę, komisja przetargowa będzie kontynuować przetarg w formie aukcji między tymi oferentami.

 

15. Sprzedającemu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny.

 

16. Komisja przetargowa wybiera ofertę o najwyższej cenie.

 

 

Ochrona danych osobowych:

Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Oferenta jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa,
tel. (022) 375 88 88, e- mail:kancelaria@gddkia.gov.pl.

W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl lub pod nr tel. (22)375-88-80.

Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania sprzedaży zbędnych składników majątku oraz w celu archiwizacji.

Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi zarządzenie
Nr 1 Dyrektora Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 12 stycznia 2017r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji o gospodarowaniu składnikami rzeczowymi majątku ruchomego. Ponadto w przypadku Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa, podstawę przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej ,,Rozporządzeniem RODO", gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zawartej umowy.  

Dane osobowe Oferenta będą przechowywane przez okres 5 lat, począwszy od dnia 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu sprawy.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić udział w sprzedaży składników majątkowych.

 

Załączniki: